İskambil Kağıtları Benden Ne İstiyor?

16 Kasım 2010 Salı § 0



İskambil kağıtlarıyla oynanan oyunlarda benim kadar şanssız benim kadar uğursuz adam yoktur herhalde.

Üni.'de arkadaşlarla sınav dönemleri haricinde hemen hemen her gün ihale veya pis 7'li oynarız. Oynarız ama ben genelde 4.'yü tamamlıyor gibi oluyorum!

Yahu bir insan da hiç mi şans olmaz? Koz seçme bana geldiği zaman en berbat el gelir, başkasındayken en süper el gelir. Durum böyle olunca gel de batma! Sonra da neden her akşam Asi bulaşık yıkıyor denir! Bilmezler ki bende şans olmadığını...

Bir gün 4 arkadaş 2 desteli pis 7'li oynuyoruz. Ben joker attım yanımdaki 10 çeksin diye ama o da ne! Yanımdaki de joker attı, onun yanındaki de attı, öteki de attı. Jokerler bende patlamaz mı? Nasıl sövüyorum bir görseniz... O kadar kağıt çektim ki artık elime sığmıyordu kağıtlar..

Geçenlerde arkadaşlarla ihale oynamaya gittik. Ben yancıydım. Yanımdaki arkadaş kağıt dağıtırken ben onun kağıtlarını düzenliyordum. 1-2 kez kötü kağıt gelince "AsiKuzeyli sen daha kağıtlara değme" dedi. Ben değmeye çalışıyorum o zorla saklıyor derken 2 kağıdına değdim. İkisi de 2 çıkmaz mı. Rastlantıdır dedim, bir dahaki seferi bekledim. Yine zar zor bir kağıda değdim o da 2 çıkmaz mı. İçimden yok artık LeBron James diyerek daha kağıtlara değmeme kararı aldım ama vazgeçmem uzun sürmedi. Başka arkadaşınkine değeyim dedim o da 2 çıktı. Bunun üzerine az daha yancılıktan kovuluyordum...

Netten king oynarım geceleri. El süper gidirken hiç ummadık yerlerden ummadık sayıları yiyorum. Gel de sövme...

Bu kağıtların benle alıp veremediği var ama hadi hayırlısı...

What's this?

You are currently reading İskambil Kağıtları Benden Ne İstiyor? at Kendi Haline Karalamaca...

meta

§ Leave a Reply