Boşluktayım Sanki

27 Kasım 2010 Cumartesi § 1

Günlerimde büyük bir boşluk var gibi..

Canım çok sıkılıyor, birşeylerle uğraşmaya üşeniyorum.
İçimden bir ses ders çalış diyor, diğer bir ses siktir et diyor.
Dışarıya çıkıp dolanmak istiyorum, tam hazırlanma moduna giriyorum "boşuna kendini yorma" diyip oturuyorum.
Evde hep nete girmekten bıktım. Bilgisayar başından kalktığımda 5 dk. sonra yine oturmak istiyorum.
Kuzenlerin yanına gidiyorum, bir müddet sonra canım sıkılıyor.
Film izlemek istiyorum, tüm arşivi kardeşim sildiği için izleyemiyorum. Netten de indirmeye üşeniyorum.
Takip ettiğim dizileri izlemeye üşeniyorum.
Takip ettiğim animeleri nedense izlemek istemiyorum.
Birilerile muhabbet etmek istiyorum, muhabbet edecek kimse yok.
Bu şehirden uzaklaşıp, kafamı dinlemek istiyorum. İmkansız.
Tv izlemek sıkıcı geliyor.
İddaa oynamak istiyorum, nasılsa tutmuyor diye vazgeçiyorum.
Oynadığım online oyunlar bıkkınlık vermeye başladı.
Fm bile oynayasım gelmiyor.
Birşeyler paylaşabileceğim, yaşayacağım kız arkadaşım yok.
Uyuyayım diyorum, saçma sapan kabuslar görüyorum.
Rahatlayayım diye Pink Floyd dinliyorum. Nedense daha çok karamsar oluyorum.
Vs Vs...

Ölüyor muyum lan?

What's this?

You are currently reading Boşluktayım Sanki at Kendi Haline Karalamaca...

meta

§ 1 Response to “Boşluktayım Sanki”

§ Leave a Reply