Al Beni

8 Kasım 2011 Salı § 0


Not: Bu bir iç dökme yazısıydır.


Al beni, al beni
Götür uzaklara
Al beni, al beni
Uçur yukarılara…


Biliyorum sen de farkındasın
Çok zor
Gözlerin yalan söylemiyor…


Al beni, al beni
Elinin çizgisinden
Al beni, al beni
Gözlerinin denizine…


Al beni, al beni
Elinin altına
Al beni, al beni
İki deniz arasına…


Mavi Sakal'ın "Al Beni" şarkısının sözleri. Bu sözleri aşık olduğum, sevdiğim birine söylemek istiyorum. Bunun da ötesinde aşık olmak istiyorum. Artık aşık olma vaktim geldi, geçiyor galiba.


Çevremdeki arkadaşlar yavaş yavaş kendilerine sevgili buluyor, bulmuş olanlar ilişkilerini rayına oturtuyor. Olmayanların da bir kısmı hatunlarla flört halinde.


Bana gelince; sap geldim sap gideceğim gibi duruyorum. Üniversiteden mezun olan dönemimdeki arkadaşlarımla konuştuğum zamanlar "hala sende birşeyer yok mu?" diyor. "Yok" diyorum her seferinde. Acaba bir kere "var" diyebilecek miyim.


Böyle yaşamaya alıştım fakat artık bir değişiklik istiyorum...
Gerçi şu var "birileriyle birşeyler paylaşmak, aşık olmak için bir çaba gösteriyor musun" deseniz cevabı hazır, göstermiyorum.


Aslında göstermek istiyorum ama korkuyorum. Bir kez daha siktir yememek için birşeyler yapamıyorum...

What's this?

You are currently reading Al Beni at Kendi Haline Karalamaca...

meta

§ Leave a Reply